Koho hledáme a co vás čeká?
Naše skupina buduje stabilní obchodní společnosti s doplňky a příslušenstvím pro stavební systémy, materiály pro ploché střechy, hydroizolacemi, pracovními pomůckami a nářadím, se stabilní základnou stálých odběratelů na celém území celé ČR.
V týmu budete spolupracovat s obchodním referentem, obchodními manažery, obchodním ředitelem a zakladatelem. Kancelář a celý tým má zázemí v Plzni a Pardubicicíh, ale náš byznys se odehrává v celé ČR.
Na začátku vás čeká oslovování stávajících dodavatelů. Po adaptaci je pak práce zaměřená především na péči o stávající dodavatelé a hledání nových.
Do týmu nám dobře zapadnete, pokud vás baví komunikace s dodavateli – nebojíte se zavolat na neznámé místo, dokážete rozpoznat obchodní příležitost a umíte aktivně vyjednávat. Velmi důležitá je cílevědomost a schopnost dosahovat vytyčených cílů.
Co práce v nákupu u nás obnáší?
Nákupčí odpovídá za řadu věcí. Výběr produktů, výběr jejich dodavatelů i za ziskovost svého portfolia. A tím nejlepším na takové práci je, že nákupčí přichází s produktovými novinkami a nápady. Můžete s námi tvořit naši budoucí strategii a být důležitou součástí našeho týmu, který pro zákazníky stále hledá nové zboží nejvyšší kvality za nejlepší ceny.
- Péče o svěřené portfolio dodavatelů.
- Budování dobrých a dlouhodobých vztahů s novými i stávajícími dodavateli.
- Hledání vhodných řešení pro klienta na míru dle jeho potřeb.
- Reprezentování organizace na jednáních se stálými doavateli.
- Proaktivní návrhy na změny interních procesů.
- Komunikace, vyjednávání cenových a smluvních podmínek s dodavateli
- Pravidelné provádění monitoringu trhu a svěřeného sortimentu
- Zodpovědnost za vývoj produktů od prvotní myšlenky až po uvedení do našich prodejen
- Sledování a analyzování prodejních trendů a nákupního chování
Co vám nabízíme?
- Máme fixní složku, pohyblivou složku mzdy a odměny – na reálně nastavených obchodních cílech. Máte tedy svou stabilní jistotu a za super výkon i odměny.
- Důkladné zaškolení na pozici – nemusíte mít obavu, že bychom vás hned hodili do vody.
- Pružná pracovní doba od pondělí do pátku.
- Prostor pro vlastní iniciativu – nebojíte se ozvat, když je potřeba něco řešit naopak oceníme proaktivní přístup, nový nápad a chuť pouštět se do nových věcí
- Skvělou příležitost nastartovat kariéru.
- Týmovou spolupráci a pohodovou partu kolegů, kteří rádi poradí a po práci jdou spolu posedět.
- Práci, která má smysl – neexistuje člověk, ketrý by ke svému životu nepotřeboval náš výrobek nebo službu.
- 5 týdnů volna, 3 sick days, systém cafeterie, příspěvek na stravu, občerstvení na pracovišti a další výhody.
- Automobil i k osobním účelům.
Jaký je váš profil?
- SŠ/VŠ vzdělání
- Výhodou je praxe v oblasti nákupu nebo v oblasti prodeje
- Základní znalost anglického jazyka nebo německého jazyka slovem i písmem
- Dobrá uživatelská znalost MS Office – Excel, Word
- Proaktivní člověk s vynikajícími vyjednávacími, analytickými, komunikačními a organizačními schopnostmi
- Ambiciózní osobnost zapálená pro oblast nákupu a s tahem na branku
- Chuť na sobě pracovat, být „nejlepším“ v oboru a měnit věci k lepšímu
- Schopnost umět se rychle rozhodovat a prosadit se
- Přátelská osobnost s týmovým duchem, časová flexibilita
- Vlastnit platný řidičský průkaz (sk. B) – běžný řidič
Máte-li vyjednávací myšlení, motivuje vás plnit plány a chcete se stát součástí našeho týmu, napiště e-mail nebo zavolejte, a rádi vás mezi námi přivítáme :)
Máte jiné představy?
Prohlédněte si ostatní volné pozice a vyberte si svou práci snů. Nebo nám rovnou pošlete svůj životopis. Podíváme se na něj a ozveme se.